News

Žabnice 2023

17 Agosto 2023

Tudi letos smo člani društva Hrast bili na poletnem oddihu v koči sv. Jožefa v Žabnicah. Vreme nam je tokrat bilo zelo naklonjeno, izkoristili smo lahko vsak trenutek za občiudovanje lepot Kanalske doline in okoliških krajev.

Sobota, 12. avgusta: Po nameščanju v koči nas je v poopoldanskih urah čakal izlet na Rabeljsko jezero. Božali so nas prijazni sončni žarki, marsikdo pa se je tudi pognal v osvežujočo vodo jezera. Čeprav je bila dokaj hladna, je v določenem trenutku za tiste, ki so si upali ostati malo dlje, postala celo prijetna.

Nedelja, 13. avgusta: na sporedu je bil celodnevni izlet, na katerega so se udeleženci podali v dveh različicah.
Prva Različica: vzpon na Konjski špik (Rosskofel), 2240 m. Šlo je za zahtevnejšo turo - po zavarovani poti -ferrata Contin, mimo koče Baita Winkel. Povratek pa je bil mimo sedla Madrizze, kjer so se udeleženci srečali s pohodniki druge različice. Vzpon je trajal približno tri ure. Začetek vzpona je bil pri stari vojašnici finančne straže. Odhod iz koče: ob 7.00
Druga različica: vzpon na sedlo Madrizze -1.833 m - po zanamovami poti 403a. Izhodišče ture na prelazu Mokrine. Vzpon je trajal poldrugo uro. Odhod iz  koče je bil predviden ob 9.00.
Skupni povratek, po zaznamovani poti 433 – Rio Winkel - mimo koče Winkel – s sedla priblžno poldruga ura hoje.

Ponedeljek, 14. avgusta: Udeleženci so dan začeli z uro joge za kočo sv. Jožefa. Nekateri so se takoj potem podali s kolesom proti Kranjski gori. Ostali pa so v popoldanskih urah šli na pohod po dolini Zajzere po zaznamovani poti "The forest soundtrack," na kateri so spoznvali, katera glasbila izdelujejo iz trbiškega lesa

Torek, 15. avgusta: Romanje vseh Hrastovcev na sv. Višarje – peš, z žičnico in tudi s kolesom. Ob 12.00 smo sodelovali pri sv. maši in pri procesiji. Skupno kosilo smo imeli za cerkvijo, sledila pa je družabnost in petje v gostilnah pri Juretu in Mešniku.  Z Višarij smo sestopili skupaj, zvečer pa nas je čakala slavnostna večerja pri koči. Razveseljivo je, da se nas je na ta dan zbralo skoraj štirideset članov in prijateljev društva Hrast.

Sreda, 16. avgusta: Odpravili smo se do Slapa Peričnik, nedaleč od Mojstrane po poti proti Aljaževemu domu. Povzpeli smo se pod slap in si ogledali njegovo mogočnost. Zelo lep in vlažen izlet

Četrtek, 17. avgusta: Naše bivanje v koči sv. Jožefa se je sklenilo. Pospravili in počistili smo za sabo ter se vrnili domov.